vineri, 13 septembrie 2013

Veronica Dragoi, mama Ioanei, eleva de 16 ani din Campina care a aparut in scene de-a dreptul erotice intr-unul dintre videoclipurile manelistului Nicolae Guta, a fost prezenta la filmari. Femeia a declarat ca isi sustine fiica in ceea ce face si ca singurul lucru pe care si-l reproseaza este faptul ca Ioana a filmat doar in lenjerie intima. Veronica Dragoi spune ca a fost “o intamplare” pentru ca Ioana isi uitase acasa tinuta mai decenta, asa ca a fost nevoita sa filmeze in chiloti si sutien. In plus, Veronica sustine ca nu a semnat un contract cu producatorii videoclipului si ca fata ei nu ar fi castigat bani, totul fiind facut “din placere”.

Advertisement by Adsense


Veronica Dragoi spune ca isi sutine fata care ar vrea sa urmeze o cariera in televiziune. “Trebuia sa avem niste boxeri sau pantaloni scurti, dar noi, din graba si drumul cum este… am uitat acasa. Ne-am trezit acolo (Bucuresti – Centrul Vechi n.n) si am zis ca o sa cumparam ceva din zona. Nu am gasit si asta a fost. Nu am avut ce sa mai punem, ca daca n-ai decat un rand de imbracaminte…asta a fost ” a declarat Veronica Dragoi.

Intrebata cum i s-a parut momentul in care si-a vazut fiica minora dansand dezbracata in fata unor barbati maturi, femeia a dat un raspuns de-a dreptul socant: “Nu era dezbracata dezbracata. Nu am considerat ca face ceva rau atata vreme cat eu eram cu ea si stiam ce face”

Cat despre momentul in care Ioana a fost unsa cu ciocolata si dansa lasciv in bratele lui Nicolae Guta care o si mangaia pe fese, mama fetei a declarat ca exact in acel moment nu s-a aflat in camera unde se filma “Am fost la toaleta atunci”. “Momentul artistic” in care protagonista este Ioana Roxana Dragoi nu a fost vazut chiar cu ochi buni de directorul institutiei si nici de diriginta fetei.

Ion Necula, directorul Colegiului Constantin Istrati din Campina unde Ioana este eleva a declarat ca subiectul va fi abordat in viitorul colegiu profesoral. “Am vazut si eu postarile de pe pagina de Facebook. M-a socat mai mult atitudinea elevei, dar si comentariile colegilor, prietenilor sai. Am aflat ca atat diriginta cat si colegii de clasa stiau ca eleva a participat la mai multe sedinte foto. Am considerat ca nu este nicio problema atata vreme cat mama stia, dar…imaginile pe care le-am vazut acum sunt mai mult decat deochiate. Este o forma de promovare care, consideram noi, nu este normala pentru un copil. Vom lua o decizie in consiliu. Sanctiunile pot fi de la mustrare, avertisment si pot ajunge pana la exmatriculare” a declarat Necula.

Reamintim ca Ioana Roxana Dragoi a fost protagonista in videoclipul DeMenta in care apare alaturi de Nicolae Guta. Videoclipul postat pe youtube.com este interzis persoanelor care nu au implinit 18 ani.

sursa: max-media.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!