sâmbătă, 21 septembrie 2013

Are 18 ani, abia a terminat liceul, nu este vedeta, insa a reusit sa dea peste cap Facebook-ul. Peste noapte, Anda s-a trezit cu aproape 20.000 de admiratori pe reteaua de socializare, care ii urmaresc atent fiecare miscare.
Advertisement by Adsense
La atatia admiratori, nu-i de mirare ca este extrem de activa pe Facebook. Asa se face ca in fiecare zi, frumoasa Anda din Timisoara posteaza cateva fotografii in ipostaze care de care mai incitante. Nu-i de mirare ca a fost numita de presa locala din Timisoara "cea mai sexy eleva din tara".

De fiecare data cand iese la pisicina, Anda isi face si un set de fotografii "Nu stiu cum am ajuns asa "celebra" pe Facebook, s-a intamplat independent de vointa mea. Am început sa primesc foarte multe cereri de prietenie odata cu deschiderea contului, iar atunci cand nu am mai avut loc, persoanele au început sa se "aboneze" la actualitatile mele, urmărindu-mi postarile", precizeaza ea.

Adepta schimbarilor dramatice de look, Anda Andreea isi schimba foarte des culoarea parului. Vara a prins-o bruneta, dupa bacalaureat s-a facut blonda, iar acum este roscata.

Desi arata foarte bine si ar putea sa se indrepte spre o cariera in modelling sau showbiz, Anda e decisa sa isi faca o cariera. "Urmez Facultatea de Științe Politice, Filosofie si Științe ale Comunicării si imi doresc sa am o cariera", spune ea.

Nu sunt putini cei care o banuiesc ca are operatii estetice. Adevarul e insa altul: "Nu am nici o intervenție chirurgicală", a tinut Anda sa precizeze.

Anda posteaza zilnic fotografii in ipostaze incitante Pasiunea Andei sunt masinile scumpe: "Imi plac mașinile cu mulți cai, insa momentan nu dețin permis de conducere. Cat despre iubit, nu am așa ceva".

click aici pentru foto

Advertisemen By Adsense

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!