luni, 16 septembrie 2013

O femeie in varsta de 49 de ani a avut parte de o surpriză neplăcută după ce a mers la politie să ia hainele fiului ei mort in urma cu cinci ani.

Advertisement by Adsense


După ce fiul ei, in vârstă de 18 ani, a murit in anul 2007, in conditii suspecte, femeia a suferit cumplit si si-a revenit cu greu din soc. Ea si-a făcut curaj, după cinci ani, să meargă la politie pentru a lua hainele copilului ei, dar a avut un soc când a văzut că oamenii legii i-au dat un sac de gunoi.

In pungă nu se aflau hainele băiatului, ci mucuri de tigara, resturi de mâncare, ambalaje de produse alimentare, cutii goale de conserve şi sticle. "Sunt înnebunită de durere. Mi-am făcut curaj să merg să ridic bunurile fiului meu, dar aici nu este nimic care să-mi amintească de el. Aş fi vrut să le ating din nou, să le ţin braţe, conta mult pentru mine. Pur şi simplu ei mi-au dat un sac împuţit", a spus Diane Down, pentru Daily Mail.

vezi toata stirea: aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!