duminică, 22 septembrie 2013

Bijou a dispărut din peisajul monden de câteva săptămâni, însă nu pentru că s-a retras din muzică, ci pentru că are grave probleme de sănătate. În urma unei tomografii, cântăreței i-a fost găsit un chist pe creier.
Advertisement by Adsense
De atunci, artista ia tot felul de tratamente pentru a scăpa de problema.Elena Turcu, alias Bijou, și-a pus speranța în medicii din Bacău, care i-au prescris un tratament de zece zile.

După ce a început să ia pastilele, vedeta a început să aibă dureri și mai mari de cap. Disperată, cântăreața a apelat la alt doctor, care i-a spus să ia medicamente alte 12 zile.

Advertisemen By Adsense


Bijou nu a scăpat de dureri, care insuportabile și efectiv nu o lasă să doarmă liniștită, nici acum, după 7 zile de la începerea celui de-al doilea tratament. Artista spune că organismul ei nu mai suportă și e decisă să înceteze.

"Sunt deja 17 zile în care zilnic iau medicamente. Nu știu ce să fac să nu mai simt aceste dureri groaznice de cap. Migrene care îți sfâșâie capul. Cand ma trezesc am senzatia că cineva m-a bătut cu pumnii în cap. Pe lângă asta, mă doare foarte rău stomacul din cauza pastilelor. Nu mai suport să le iau. Stomacul meu nu mai rezistă", a declarat Bijou, în exclusivitate, pentru Cancan.ro.

Săptămâna trecută, vedeta a fost la o clinică din Bacău, unde i-au făcut o altă tomografie. Din nefericire, chistul nu s-a micșorat cu mult, însă speră să nu ajungă la operație. Pe lângă această problemă, Bijou nu aude cu o ureche, are deviație de sept și sinuzită, boli din cauza cărora i s-au strâmbat nasul și gura.

"Când m-au văzut, medicii mi-au spus că am pareză facială, însă după analize și-au dat seama că am deviație de sept, sinuzită, însă și sistemul nervos a avut o contribuire. Mi-a trecut acum. Nu se mai vede. Însă dacă nu am grijă de mine și de psihicul meu mi se poate întâmpla oricând. Mai trebuie să văd ce am cu urechea dreaptă, pentru că nu aud deloc", a mai declarat Bijou.

vezi toata stirea: aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!