miercuri, 7 august 2013

A fost acuzată să şi-a pus silicon în fese, dar insistă că are un fund bombat de la Mama Natură.

Advertisement by Adsense


Oana Zăvoranu nu şi-a mărit posteriorul cu silicon şi vrea să se ştie ferm acest lucru. Totuşi, vedeta are fundul mai bombat ca niciodată şi a demonstrat acest lucru în direct, la emisiunea "Acces direct".

Se poate, spune ea, ca cele câteva kilograme pe care le-a luat în greutate în ultima vreme să se fi depus prin părţile dorsale. Chiar şi aşa, mărimea şi forma fundului par nenaturale şi pot fi, dacă nu efectul siliconului, măcar al unei lenjerii intime cu push-up.

"Aşa e fundul meu, nu mi-am băgat nimic. Toată lumea mă întreabă dacă mi-am pus silicon. Cred că m-am îngrăşat puţin, cred că am 54 de kilograme", a spus ea, întorcându-se cu spatele pentru demonstraţie.



sursa: cancan.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!