duminică, 4 august 2013

O cheama Helen Flanagan, este din Marea Britanie si sustine ca are "cei mai frumosi sani din lume". Esti de acord cu ea?

Advertisement by Adsense


"Am cei mai frumosi sani pe care i-am vazut la oricine pe lumea asta. Vreodata. Sunt uimitori", a spus Helen Flanagan.



Tanara blonda a marturisit intr-un interviu ca poate sa fie "obraznica". Insa numai daca iubeste...:)

"Ma simt cel mai sexy atunci cand am incredere in mine. Am un alter-ego de cand aveam 16 ani, insa cred ca majoritatea fetelor au. Daca sunt intr-o relatie cu o persoana pe care o iubesc, atunci pot sa fiu obraznica. Cred ca e sexy sa fii fata cuminte. Nu e sexy pentru o fata sa se culce cu toti. Provin dintr-o familie catolica si am fost educata sa fiu o fata cuminte, insa daca adori pe cineva e imperios necesar sa ai parte de sex bun", a spus blonda.

vezi toata stirea: aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Subscribe to RSS Feed Follow me on Twitter!